وبلاگ

در رویداد Scary Fast اپل منتظر چه خبرهایی هستیم؟

یکی از رویدادهای اپل به نام Scary Fast در شب 9 آبان ماه ساعت 3:30 نیمه شب به وقت ایران برگزار خواهد شد. این شرکت به مردم قول داده است که برخی کامپیوترهای جدید خود را معرفی کند. هیچ کس نمی داند این شرکت دقیقا چه سورپرایزی برای مردم خواهد داشت.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

تراشه های M3

این تراشه ها نسل جدید تراشه های M2 هستند. آنها مبتنی بر لیتوگرافی 3 نانومتری هستند. لازم است اشاره کنیم که در آیفون 15 از این تراشه استفاده شده است. با توجه به اینکه این تراشه ها نسل جدید هستند سرعت بالاتری نسبت به نسل قبل خواهند داشت. اگر شما از دسته کسانی بودید که آیفون 15 را خریداری کردید ، باید در کانفیگ گوشی موبایل خود چشمتان به این نسل جدید تراشه خورده باشد. این تراشه در بین رقبای خود سر و صدایی به پا کرد و پس از تولید این نسل از تراشه ها ، شرکت های دیگر رقیبی برای آن تولید کردند.

کابل های تایپ C در آیفون ها و تجهیزات اپل

بر خلاف بی میلی رییس کمپانی اپل به استفاده از کابل های تایپ سی ، به دلایل نا معلوم این شرکت مجبور شد مدل کابل های خود را تغییر دهد. دستگاه های جدید با کابل های تایپ سی شارژ می شوند و دیگر کابل های قبلی آیفون کاربرد خاصی ندارد.

مک بوک های 14 و 16 اینچی با سایزهای بزرگ تر و مناسب گرافیست ها و طراحان

مک بوک ها همیشه در سایزهای کوچک ارائه می شدند پیش بینی می شود که این مک بوک های جدید در سایز 16 اینچ هم وارد بازار شوند. اپل برای این دو لپ‌تاپ، چیپست‌های M3 پرو و M3 مکس را در نظر گرفته است. بر اساس گزارش‌های منتشر شده، M3 پرو از پردازنده ۱۲ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۱۸ هسته‌ای بهره می‌برد. همچنین امکان تجهیز این تراشه به پردازنده ۱۴ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۲۰ هسته‌ای هم وجود دارد. مدل پایه تراشه M3 مکس از پردازنده ۱۶ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۳۲ هسته‌ای بهره می‌برد. اپل بیش تر تمرکز خود را به ارتقای گرافیک این لپ تاپ ها گذاشته است. احتمال دارد که صفحه نمایش آنها MINI LED باشند اما به طور دقیق تر امشب معلوم می شود چه محصولاتی برای کاربران ارائه شده است.

 

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.