وبلاگ

پرفروش ترین کتاب های انگیزشی برای پسران جوان

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و شبکه های اجتماعی افراد کمتر کتاب می خوانند. دلیل کم شدن میزان کتاب خواندن افراد به دلیل استفاده بیش از اندازه از شبکه های اجتماعی می باشد. این پلتفرم ها گسترده هستند و اطلاعات زیادی را شامل می شوند. دیگر افراد فرصتی برای خواندن کتاب های مفید پیدا نمی کنند. امروزه کتاب های انگیزشی به شدن به نسل جوان پیشنهاد می شوند. این کتاب ها روش درست زندگی و برنامه ریزی را به جوانان آموزش می دهد.
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی تعمیرات موبایل روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

کتاب های انگیزشی مانند سوخت موشک برای جوانان عمل می کنند. آنها انرژی و توانایی لازم را دارند ولی گاها تنبلی می کنند. این کتاب ها می تواند برای آنها مانند یک زنگ خطر عمل کند.

اثر مرکب کتاب انگیزشی برای جونان

اثر مرکب یکی از کتاب های انگیزشی معروف معاصر است. بهشی از کتاب به این موضوع اشاره دارد که انتخاب های دیروز زندگی ما را می سازند. اگر از زندگی دیروز خود راصی هستید به همان رویه ادامه دهید اگرنه تغییر کنید. نویسنده در این کتاب خوانندگان را متقاعد می کند که برای رسیدن به هر هدفی باید ثابت قدم باشند. از انجام کارهای کوچک که نتایج عالی دارند نباید غافل شوند. این کتاب انگیزشی می تواند از اصلاح عادت های بد به نتایج عالی برسد. همه چیز از اصلاح این ریز عادت ها شروع می شود. امروزه عادت های بدی از تکنولوژی حاصل شده است که اگر این کتاب به درستی خوانده شده و به آن عمل بشود موفقیت زیادی حاصل می شود.

سرسختی کتاب انگیزشی مناسب پسران جوان

سرسختی به ما آموزش می دهد که موفقیت تنها از ان نخبه ها نیست. افرادی با سطح هوش معمولی هم می توانند به موفقیت های زندگی برسند. فقط کافی است شکیبا باشند و شکست ها را فرصتی برای پیشرفت در نظر بگیرند. این کتاب جزو کتاب های برتر نیویورک تایمز شده و افراد موفق اکثرا این کتاب را مطالعه کرده و آن را دز زنذگی خود اجرا کردند.

کیمیاگر مانند کیمیای زندگی جوانان

کیمیاگر یکی از کتاب های برتر انگیزشی برای نسل جوان است. این کتاب جمله انگیزشی معروفی دارد که : آن چه از آن تو باشد به تو باز خواهد گشت. تزکیبی از عشق و موفقیت و انگیزه در این کتاب قابل درک است. در این کتاب عشق نه تنها مانعی برای موفقیت نیست، بلکه قوت قلبی برای ادامه مسیر موفقیت است.

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.