وبلاگ

چالش مدیریت مصرف باتری گلکسی S21 Ultra

گلکسی اس ٢١ اولترا، به عنوان یکی از پرچمداران موفق سامسونگ به بازار موبایل عرضه شد.این گوشی پس از استقبال خوب کاربران و استفاده از آن مشخص شد که یک مشکل جدی هم دارد که باعث آزار برخی از کاربران در سرسر دنیا شده است.این مشکل بر اساس نظرات مطرح شده از کاربران از باتری و میزان مصرف آن است.در ادامه مقاله به بررسی این موضوع میپردازیم.

چالش مدیریت مصرف باتری گلکسی S21 Ultra سامسونگ

برترین گوشی سامسونگ یعنی گلکسی S21 Ultra دارای مشخصاتی چشمگیری مانند تراشه ۵ نانومتری Exynos 2100 و پشتیبانی از قلم S-Pen است.این تراشه و البته نمایشگر فوق العاده آن باعث شده است تا سامسونگ باتری قوی تری روی دستگاه خود استفاده کند.اما گویا مشخصات فنی قوی گلکسی اس 21 الترا باعث شده است تا این گوشی در زمانی که استفاده هم نمیشود از باتری استفاده کند و باعث شود که شما هر لحظه نگران مصرف باتری خود و شارژ کردن گوشی یاشید.

گلکسی اس ٢١ اولترا خود را در جیب نگذارید!!!

گلکسی اس ٢١ اولترا، همانطور که گفته شد مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت و رضایت حداکثر کاربران را در زمان استفاده بدست آورد. اما مشکل باتری این گوشی که در یک گزارش جدید از Sammobile اعلام شده است بسیار بین کاربران فراگیر شده است.این مشکل عجیب سری الترا سامسونگ به نظر همه کاربران بسیار عجیب بوده و باعث ناامیدی کاربران نسبت به محصول جدید سامسونگ شده است.مشکلی که در مورد این سری از پرچمداران سامسونگ وجود دارد این است که این گوشی در حالت بدون استفاده و در زمانی که در جیب کاربران قرار دارد به صورت خودکار دوربین گوشی را فعال میکند.این موضوع باعث مصرف بیشتر باطری گوشی و کم شدن درصد شارژ گوشی میشود که مسئله بسیار مهم و تاثیرگذار برای کاربران محسوب میشود.میزان مقاومت باطری و احتیاج به شارژ مجدد گوشی یکی از فاکتورهای مهم کاربران برای خرید گوشی است.

تخلیه 21 درصدی باتری یک مشکل جدی برای کاربران

براساس گزارشات منتشر شده برخی از کاربران از کاهش شارژ گوشی تا 21 درصد هم خبر داده اند.البته این مقدار در همه گوشی ها مشترک نبوده و در گوشی ها مختلف با عددا مختلفی بسته به شدت مشکل متفاوت است.نکته مهمی که باعث آزردگی بسیاری از کاربران شده است این است که مشکل گفته شده توسط نرم افزار مدیریت باطری سامسونگ اعلام نمیشود.این نرم افزار اصلا این افت مصرف را به عنوان مشکل نمیشناسد.البته تعدادی از کاربران توانستند دلیل این مشول را با استفاده از برنامه مدیریت مصرف باطری دیگر تشخیص دهند و اعلام کنند.

تیم پشتیبانی و فنی سامسونگ پس از مطرح شدن این مشکل سریعا واکنش نشان داده و این مشکل را برای بسیاری از کاربران اس 21 الترا حل کردند.اما افراد بسیاری هستند که هنوز این مشکل آنها را آزار میدهد و باید منتظر واکنش و موضع گیری مناسب و جدی در قبال این مشکل درمقیاس جهانی باشم.

تخلیه باتری بسته به شرایط دستگاه، می‌تواند متغیر باشد. به طوری که مشکل یا خفیف است یا خیلی شدید! یک کاربر، تخلیه ٢١ درصد از ظرفیت باتری در زمان روشن بودن صفحه نمایش ٧:١۵ ساعته را گزارش کرده است. از این بدتر، تنها راه اطلاع یافتن از مشکل مذکور، استفاده از برنامه‌های پیشرفته مدیریت باتری است. چرا که نشانگر مصرف باتری این گوشی، از این مشکل خبر نمی‌دهد. خوشبختانه سامسونگ این مشکل را برای کاربرانی که از آن رنج می‌بردند، حل کرده است. اما همچنان کاربران زیادی در حال دست و پنجه نرم کردن با آن هستند. در نهایت، مشخصاً سامسونگ موضع گیری جدی در قبال این مشکل دارد.

جمع بندی مقاله

اگر شما هم از طرفداران و مصرف کنندگان سری اس سامسونگ هستید برای ما بنویسید که با این مشکل مواجه شده اید یا نه؟ آیا سامسونگ با وجود این مشکلات هنوز هم برند مورد علاقه شما هست؟

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.