وبلاگ

چگونه از صفحه نمایش تلفن همراه خود محافظت کنیم

چگونه از صفحه نمایش تلفن همراه خود محافظت کنیم

تلفن های همراه و همچنین ابزارهای گران قیمت ضروری هستند. از این رو، باید مراقبت و همچنین احتیاط را به نحو مناسب انجام دهید تا بتوانید خدماتی بدون دردسر از آن داشته باشید. محافظت با صفحه نمایش شروع می شود.

 

صفحه نمایش اکثر تلفن های هوشمند از شیشه با کیفیت بالا ساخته شده است تا از وضوح و همچنین حساسیت صفحه نمایش حساس به لمس اطمینان حاصل شود. جدیدترین گوشی‌های هوشمند رده بالا دارای شیشه گوریلا هستند که یک شیشه مقاوم از ورقه قلیایی-آلومینوسیلیکات است. اما از آنجایی که شیشه است، همچنان نیاز به مراقبت و محافظت دارد و در برابر خراش و استرس مقاومت بیشتری دارد.

 

یکی از معایب بالای این صفحه نمایش های شیشه ای این است که امکان شکستن یا ترک خوردن LCD با کوچکترین تکان یا سقوط از ارتفاع کم وجود دارد. آیا می توانید تصور کنید که با یک صفحه نمایش ترک خورده و سختی و خجالتی که در هنگام کار با گوشی خود باید متحمل شوید.

 

 

نکاتی را از Allgsmtips.com در مورد نحوه محافظت از صفحه نمایش تلفن خود دریافت کنید.

 

توصیه‌ترین نکته این است که همیشه گوشی را در یک پوشش محافظ و سفارشی قرار دهید که مخصوصاً برای مدل خاصی که استفاده می‌کنید ساخته شده و در هر فروشگاه محلی تلفن همراه موجود است.
همچنین استفاده از هر کیسه بالشتکی که می توانید پس از استفاده در آن قرار دهید بی خطر است. اگر مجبور به استفاده مکرر از تلفن خود باشید، ممکن است کمی آزاردهنده باشد. این اکسسوری در طرح‌های مختلفی موجود است، بنابراین یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است و همچنین محافظت بیشتری نیز می‌کند.
توجه به این نکته بسیار ضروری است. اکیداً توصیه می شود که از محافظ صفحه در تلفن همراه خود استفاده کنید. این محافظ صفحه با نام‌های دیگری مانند برچسب صفحه نمایش، محافظ خراش، محافظ صفحه نمایش و غیره نیز شناخته می‌شود. آنها در اندازه‌های مختلف و همچنین ضخامت‌های مختلف هستند و به صورت محلی در هر فروشگاه موبایلی موجود هستند. این محافظ ها ضربه گوشی افتاده شما را جذب می کنند و در نتیجه از ترک خوردن صفحه نمایش جلوگیری می کنند. همچنین از تلفن همراه شما در برابر خط و خش محافظت می کند.

 

توجه: روش فوق برای تمامی مدل های تلفن همراه، گوشی های هوشمند و همچنین تبلت ها می باشد. لوازم جانبی قدیمی و فرسوده را باید عوض کنید.

لینک مقاله اصلی: https://www.allgsmtips.com/how-to-protect-your-cell-phone-screen/

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.