وبلاگ

یادگیری تعمیرات آیفون

دستگاه های شرکت اپل اگرچه از کیفیت بالایی برخوردار هستند اما مانند تمامی دستگاه های دیگر ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کنند . تعمیرات اپل بی چون و چرا باید به دست متخصصان ماهر انجام بشود . ما متخصصان ماهر را تعلیم می دهیم .
برای ثبت نام در کلاس های آموزشی پارسه روی دکمه ادامه کلیک کنید. ادامه —>

 

تعمیرات اپل کار چندان راحتی نیست و به مهارت زیادی نیاز دارد . تعمیرکار باید دانش نرم افزاری و سخت افزاری به روزی در زمینه تعمیرات اپل داشته باشد تا بتواند بدون آسیب به قطعات گران قیمت و به صورت حرفه ای دستگاه شما را مانند روز اول بدون ایراد تحویل شما بدهد .

آیا دوره تعمیرات اپل کاربردی است ؟

در آموزش های تعمیرات اپل آموزشگاه پارسه ، ایراد های رایج ios به شما آموزش داده می شود . پس شما یک قدم از همکاران خود جلوتر خواهید بود زیرا شما زیر نظر متخصصان مجرب تعلیم دیده و آماده برای ورود به بازار کار شده اید .

 

مشکلات رایجی که در دوره تعمیرات اپل بررسی می شوند چیست؟

از جمله ایرادات رایج محصولات اپل از کار افتادن یا کند شدن تاچ است . این بدان معنی است که هیچ یک از بخش های صفحه لمسی اجرا نشده یا به صورت اشتباه اجرا می شوند .

شما در دوره تعمیرات اپل مشکل شارژ نشدن ، خالی شدن سریع باتری ، از کار افتادن ویبره ، هنگ کردن دستگاه ، درست کردن ال سی دی شکسته و … آشنا خواهید شد و یک مختصص سخت افزار و نرم افزار برند اپل خواهید بود .

تعمیر برد آیفون در دوره تعمیرات اپل

عامل بسیاری از عملکردهای نادرست در ایفون خرابی برد آن است . برد در دستگاه دارای اجزایی مانند ترانزیستور ها ، مقاومت و خازن است که نقص فنی در این اجزای برد باعث اختلال در عملکرد موبایل می شود . برای تعمیر این برد به شما آموزش می دهیم چگونه هر قطعه را تست و عیب یابی کنید. کلاس های آموزشی موسسه پارسه ، دارای استادان مجرب و ماهر در زمینه مهارت های فنی حرفه ای است . پس شما می توانید با شرکت در این کلاس ها علاوه بر پیدا کردن مهارت در تعمیر اپل و آیفون مهارت های تخصصی دیگر ، جذب کنید .

برای اطلاع از کلاس ها و ثبت نام به صورت مجازی یا حضوری روی لینک روبرو کلیک کنید : درباره کلاس تعمیرات اپل

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.