وبلاگ

۶ مرحله راه‌اندازی اپل واچ در گوشی های آیفون

اگر به تازگی اپل واچ خریدید و یا اینکه تصمیم به خرید اپل واچ دارید قطعا برای راه اندازی و وصل کردن سری های اپل واچ نیاز به آموزش و راهنمایی البته با اصول و ترتیب را دارید. ما در این مقاله سعی داریم به طور کامل نحوه فعال کردن سری های جدید اپل واچ را به شما آموزش دهیم.یک نکته بسیار مهم و کلیدی این است که شما اگر گوشی خودتان را عوض کردید نگرانی بابت بهم ریختن منطقه گوشی نداشته باشید و با چند راهکار ساده می‌توانید به تنظیمات اولیه خودتان بازگردید.

1_ابتدا اپل واچ خود را یکبار روشن و خاموش کنید و سپس وقتی آنرا روشن کردید بر روی مچ دست خودتان ببندید. نکته :برای روشن کردن اپل واچ، دکمه کناری ساعت را ۲۰ ثانیه نگه دارید و دکمه را تا زمانی که لوگوی اپل ظاهر شود، نگه دارید.

2_ در مرحله دوم اپل واچ را به تلفن آیفون خود نزدیک کنید و پس از گذشت مدت زمانی پیغام use your iPhone to set up this Apple Watch روی گوشی شما ظاهر می شود .سپس روی کلمه continue بزنید.
مخاطب گرامی اگر این پیغام را در کوشی خود مشاهده نکردید، برنامه Watch را باز کرده و روی گزینه All Watches و بعد گزینه Pair New Watch را فعال نماید.

3_در مرحله سوم دوربین گوشی خود را بر روی اپل واچ نگه دارید و واچ فیس ساعت خود را رو به روی گوشی آیفون خود بگیرید. سپس منتظر پیام your Apple Watch is paired باشید.

 

راه اندازی اپل واچ

۴_ در مرحله بعدی میتوانید اپل واچ خودتان را به صورت جدید راه اندازی کنید. اگر این ساعت اولین و بروز ترین نسخته اپل واچ شما می‌باشد روی گزینه Set Up as New Apple Watch بزنید. و اگر میخواهید اطلاعات اپل واچ قبلی را روی این گوشی ذخیره کنید بهتر است روی گزینه Restore from Backup ضربه بزنید.

۵_تنظیمات خودتان را به سلیقه خودتان انتخاب کنید و در آن هنگام اپل واچ شما تنظیماتی که با گوشی آیفون به اشتراک گذاشته شده را به نمایش می‌گذارد. اگر قابلیت‌هایی مثل Find My، Location Services، Wi-Fi Calling و Diagnostics گوشی را روشن کرده باشید، این تنظیمات به طور خودکار برای اپل واچ شما نیز روشن می‌شوند.

۶_ در این مرحله شما باید یک رمز عبور ایجاد کنید. اگر شما خواستید می‌توانید گذاشتن رمز عبور منصرف شوید اما برای سرویس پرداخت Apple Pay به آن نیاز مسلم خواهید داشت .
پس از انجام این مراحل حالا اپل واچ روی گوشی شما منطبق شده است و شما به راحتی میتوانید از اپل واچ خودتان استفاده کنید .

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.