وبلاگ

انواع و مزایای نوسازی تلفن همراه با کمترین هزینه

مزایای نوسازی تلفن همراه

وقتی یک تلفن همراه جدید می‌خرید، خودتان می‌دانید که چه نوع اتصالی به گوشی خود دارید. یکی از همراهان جدایی ناپذیر شما می شود که بدون آن خانه خود را ترک نمی کنید. و در زمان مناسب تلفن همراه شروع به کار کمی سخت می کند. شاید به دلیل بی احتیاطی یا تصادفی صرفاً ممکن است تلفن از دستتان بیفتد یا خود تلفن به دلیل نقص فنی خراب شده باشد، اگر تا به حال با چنین موقعیتی روبرو شوید چه می کنید؟

 

سپس افکار شما شروع به کار متناقض می کند که آیا باید همان گوشی را تعمیر و بازسازی کنید یا به دنبال آخرین مدل جدید باشید. آن دسته از افرادی که بودجه کمی دارند، گاهی اوقات نمی توانند به جدیدترین مدل فکر کنند و باید به یک مدل کمتر جدید فکر کنند. خوب، اما یک توصیه صحیح این است که بهتر است به همان تلفن خود بچسبید و گوشی خود را توسط مرکز خدمات یا هر متخصص موبایل دیگری تعمیر و تعمیر کنید. دلیل این امر این است که از آنجایی که قبلاً از آن استفاده کرده اید و با اکثر عملکردهای عملیاتی به خوبی آشنا شده اید، بنابراین رسیدگی به آن برای شما راحت شده است.

 

تعویض گوشی قدیمی خود با مدل جدید قیمت منصفانه ای را از فروشنده موبایل به شما ارائه نمی دهد. تعمیر همان گوشی نیز هزینه ای برای شما نخواهد داشت و همچنین برای آگاهی بیشتر از هزینه های مربوط به این نوع تعمیرات مطلع خواهید شد. خرید یک گوشی جدید به شما تضمین نمی کند که دوام داشته باشد یا مشکلی در سرویس شما ایجاد نکند، بنابراین بهتر است در جهت بازسازی همان همراه جدانشدنی قدیمی خود، ایمن تر باشید. Refurbishing یعنی تغییر کل بدنه بیرونی یعنی بدنه و سرویس و تمیز کردن قسمت های داخلی تلفن همراه.

 

 

دلایلی که افراد گوشی خود را تعمیر می کنند:

یک پیوند خاص با آن گوشی مورد علاقه.
نمی خواهید مدل را ارتقا دهید یا تغییر دهید.
گاهی اوقات، همان مدل دیگر فروخته نمی شود یا در شرایط کاملاً نو موجود است.
نمی خواهید برای خرید یک گوشی هوشمند جدید سرمایه گذاری زیادی کنید.

 

به طور خلاصه، مزایای بازسازی تلفن همراه عبارتند از:

گوشی شما شبیه یک گوشی کاملا نو به نظر می رسد.
شما پول زیادی پس انداز می کنید.
شما در زمان صرفه جویی می کنید زیرا نیازی به یادگیری عملکرد مدل جدید ندارید!

لینک مقاله اصلی: https://www.allgsmtips.com/benefits-of-refurbishing-your-cell-phone/

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.