وبلاگ

اطلاعات اسنپ فود ما پس از هک شدن چه می شود؟

اطلاعات 20 میلیون کاربر در اسنپ فود هک شد! به گزارش شرق، گروهی هکر به سیستم دیتابیس و اطلاعات کاربران در اسنپ فود نفوذ کرده و اطلاعات کاربران را برای فروش گداشته اند. همانطور که می دانید دیتابیس و اطلاعات کاربران و نگه داری از آنها از بزرگترین مسئولیت های یک شرکت سازنده اپلیکیشن بوده و کوتاهی کردن آنها در حفظ و نگهداری اطلاعات کاربران می تواند Privacy افراد و امنیت انها را به خطر بیندازد. سوال شما ممکن است این باشد که این اطلاعات چه هستند و به چه دردی می خورند؟

آیا با حک شدن اسنپ فود حساب بانکی ما خالی می شود؟

در کل اطلاعات حساب بانکی شما امن می باشد. شما پس از انتخاب غذاها و خرید غذای خود در اسنپ فود وارد بخش درگاه پرداخت می شوید. اطلاعات مربوط به کارت شما در دست شرکت های مربوط به درگاه پرداخت مثل شاپرک و رزین پال و غیره می باشد. این اطلاعات در دیتابیس اسنپ فود نبوده و مشکلی برای آنها ایجاد نمی شود. تنها کاری که باید بکنید این است که از پسورد اسنپ فود خود جای دیگر و در اپلیکیشن دیگر استفاده نکنید. پس به شایعات و اخبار زرد درباره خالی شدن حساب های بانکی پس از لو رفتن دیتابیس اسنپ فود دوری کنید. شماره کارت شما ، cvv2 و تاریخ انقضای کارت شما در امان است.

اطلاعاتی که در اسنپ فود هک شده اند به چه دردی می خورند؟

در سرتاسر جهان برای بدست آوردن این اطلاعات سفارش و جزییات سفارش میلیون ها دلار هزینه پرداخت می شود. این اطلاعات برای بدست آوردن آمارهای جمعیتی برای بدست آوردن ترندهای بازاریابی استفاده می شوند . برای مثال یک شرکت می تواند بفهمد که در هر منطقه و در ساعات مختلف افراد چه غذایی را ترجیح می دهند یا چه غذایی را سفارش می دهند؟ برخی منابع می گویند که این اطلاعات فروش رفته است و احتمال داده می شود که خود اسنپ آن را به مبلغ 30/000 دلار خریداری کرده باشد. شما به عنوان یک کاربر نیاز نیست نگران خطرهای جانی و مالی باشید. خطر جانی و مالی برای شما نخواهد داشت و شما در امان خواهید بود.

مدیر عامل اسنپ فود درباره هک شدن اسنپ چه می گوید؟

محمد خلج ، مدیر عامل اسنپ فود در مصاحبه با رسانه ها گفت: هیچ اطلاعات بانکی از اسنپ فود لو نرفته است و ما در حال رفع مشکل هستیم. سوال اینجاست که پرا قبل از لو رفتن اطلاعات کاربران این شرکت به فکر نبوده است؟ در جوامع بین المللی اطلاعات کاربر به قدری ارزشمند است که تمامی افزاد می توانند از شرکت برای این قضیه شکایت کنند . پس موضوع اطلاعات و امنیت دیتابیس بسیار مهم است و نباید کم اهمیت باشد. این شرکت برای امنیت دیتابیس خود هزینه زیادی نکرده است و این اتفاق باید دزس عبرتی شود تا اسنپ فود به این موضوع توجه بیشتری داشته باشد.

بهترین روش شارژ کردن ایفون 14 پرومکس

تفاوت عملکرد ویندوز 10 و 11 از نظر رابط کاربری

مشکل اینستاگرام من چیست؟

ثبت نام ایرانیان در چت جی پی تی

چندروش تضمینی تشخیص هارد دیسک اصلی از فیک

فعال سازی Conversation Awareness در ایرپاد

افزایش طول عمر تلفن همراه با چند روش آسان

کیس رنگی با کمترین هزینه

استفاده از آیفون به عنوان ریموت کنترل پیشرفته تلویزیون های LCD

اشتراک گذاری:

جهت مشاوره رایگان در خصوص دوره های آموزشی و یا خرید تجهیزات، شماره تلفن خود را در فرم زیر وارد و ارسال نمایید.

مطالب زیر را حتما مطالعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

مشاوره در واستاپ

جهت شرکت در جشنواره، شماره تلفن خود را در کادر زیر وارد نمایید.